poniedziałek, 4 kwietnia 2016

Dziś poznamy modlitwę, dzięki której cały nasz dzień oddamy Bogu
Modlitwa zanurzenia całego dnia we Krwi Jezusa Chrystusa


Jezu, zanurzam w Twojej Przenajdroższej Krwi cały rozpoczynający się dzień, który jest darem Twojej nieskończonej miłości. Zanurzam w Twojej Krwi siebie samego, wszystkie osoby, które dziś spotkam, o których pomyślę, czy w jakikolwiek sposób czegokolwiek się o nich dowiem. Zanurzam moich bliskich i osoby powierzające się mojej modlitwie. Zanurzam w Twojej Krwi, Panie, wszystkie sytuacje, które dziś zaistnieją, wszystkie sprawy, które będę załatwić, rozmowy, które będę prowadzić, prace, które będę wykonywać i mój odpoczynek. Proszę, aby Twoja Krew przeniknęła te osoby i sprawy, przynosząc według Twojej Woli uwolnienie, oczyszczenie, uzdrowienie i uświęcenie. Niech dziś zajaśnieje chwała Twojej Krwi i objawi się jej moc. Przyjmuję wszystko, co mi dziś ześlesz, ku chwale Twojej Krwi, ku pożytkowi Kościoła Świętego i na pokutę za moje grzechy, składając to wszytko do banku Twojej Krwi na konto Maryi. Oddaję siebie samego do pełnej dyspozycji Maryi, zawierzając Jej moją przeszłość, przyszłość i teraźniejszość, bez warunków i bez zastrzeżeń. Amen.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz