niedziela, 11 sierpnia 2013

Ten post ma charakter wprowadzająco - wyjaśniajacy, otóż chciałabym, aby w każda niedzielę (czy w okolicy niedzieli) pojawiał się na blogu fragment Pisma Świętego z krótkim komentarzem.
Nie będzie to fragment z niedzieli, bo wiele bardzo dobrych rozważań można znaleźć w Internecie i nie tylko. Chciałabym, żeby był to jeden werset lub kilka wersetów wylosowanych przez nas w Piśmie Świętym, lub fragment, który jest nam szczególnie bliski, który towarzyszył nam w jakimś momencie naszego życia, który pozwolił nam więcej zrozumieć lub dodał nadziei. Fragment może być wylosowany lub wybrany. Temu fragmentowi, wg mojego pomysłu towarzyszyłby krótki komentarz, wyjaśnienie tych słów, kilka zdań o tym, co ten fragment nam dał, może nasze doświadczenie, przeżycie, świadectwo. Fragment, który pojawi się za chwilę wylosowałam z pociętych karteczek, spróbuje napisać do niego komentarz, rozważanie. Zobaczymy jak mi to wyjdzie. Każdy z nas na pewno ma jakiś fragment z Pisma Świętego dla niego ważny, jeśli zechcecie się nim podzielić, z chęcią zamieszczę to tutaj. Mam nadzieję, że będziemy razem to tworzyć:)
PS: Brakuje mi jakiegoś tytułu na tego typu posty. Coś bardziej twórczego i naszego niż Słowo na dziś czy Słowo na niedzielę. Macie jakieś pomysły?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz