poniedziałek, 30 sierpnia 2010

Kolejna relacja z wakacji.

Po krótkim zastoju na nasz blog wraca cykl, mówiący o "naszych wakacjach".


Teraz osobą, która miała wręcz nieziemieską chęć podzielenia się swoimi przeżyciami z wakacji, jest Angelika. Relacjonuje nam Warsztaty Kandydackie, które odbyły się 5-11.07.2010r w Częstoborowicach.





"WDM – Wymarzony Dom Młodych. Cóż, może nie był zbyt luksusowy i nie wszystko nam w nim sprzyjało ale atmosfera warsztatów i ludzie w nim mieszkający sprawiali, że stawał się naszym wymarzonym domem, do którego z pewnością zechcemy jeszcze wrócić ; ) Dzięki warsztatom zrozumiałam wiele rzeczy, lepiej poznałam Katolickie Stowarzyszenie Młodzieży i spotkałam wielu fantastycznych ludzi, których do końca życia nie zapomnę. Przez cały ten czas spędzony w WDM’ie pogłębialiśmy swoją wiedzę o KSM’ie, modliliśmy się wspólnie, bawiliśmy i jedliśmy baaaardzo dobre specjały przygotowane przez Zosię i Kasię. Maciek sprawdził się w roli kierownika, chociaż pewnej nocy razem z resztą kadry sprawił, że wszystkim uczestnikom serce podeszło do gardeł :D Kadrowicze naprawdę mi zaimponowali : ) Ogółem było cudownie ; )"






Dziękuje bardzo za relacje( kilka zdjęć z z tego wyjazdu znajduję się na banarze po prawej stronie, więcej znajdziecie tutaj

http://ksm.lublin.pl/warsztaty_kandydackie_i__5-11.07.2010r._czestoborowice,21,20.html

Zachęcam do komentowania i obiecuję, że następne relacje niedługo się pojawią.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz